Beques menjador 2013-2014

El termini de beques de menjador per al curs 2013-14 és el dia 12 de juliol per a l’alumnat matriculat al centre.
Poden sol·licitar les ajudes tot l’alumnat  de 2n cicle d’Educació Infantil i de Primària.
Les persones interessades poden passar per secretaria en horari de 10 a 11 i de 12 a 13h. a demanar i presentar la sol·licitud.
No obstant, poden descarregar la convocatòria ací.

Termini extraordinari de presentació de sol·licituds.

En el mes de setembre s’obrirà un termini extraordinari que conclourà el dia 16, en el qual s’admetran les sol·licituds que es deriven de les noves matriculacions que es realitzen durant els primers 15 dies d’aquest mes.

Ajudes de caràcter excepcional

Les sol·licituds que es presenten fora dels terminis ordinari i extraordinari s’admetran, sempre que es tracte d’alumnes que s’incorporen al sistema educatiu després dels dits terminis i sempre amb anterioritat al 30 de noviembre de 2013. A partir d’esta data no s’admetrà la presentació de més sol·licituds.

Copyright 2011 - Ceip Tomàs Albert. Todos los derechos reservados.
dalt