AMPA

[ Esta secció està gestionada per l'Associació de Mares i Pares del CEIP Tomás Albert. ]

Qui és l’AMPA?

L’Associació de Mares i Pares som tots, perquè el 99% hem pagat la quota de 12€ per família, ingressant en BANCAIXA en la cte. NÚM. 2077-0170-2066-00003446, que ens dóna dret no sols a l’agenda, sinó a totes les activitats que gestiona esta associació.

Este curs animeu-vos a formar part activa, en la junta directiva, o en les diferents comissions (econòmica, d’extraescolars, de festes, etc), i sobretot acudint a les reunions, que seran mensuals i divendres de 6 a 8 de la vesprada, previ anunci per cartells i ban, i amb ludoteca gratuïta perquè l’assistència siga massiva.

També és molt important la Participació a través del Consell Escolar. Són 9 pares/mares que junt amb el centre, l’ajuntament i el personal de servicis prenen les decisions referents al funcionament del centre. Al novembre hi haurà eleccions.

L’AMPA de CEIP Tomás Albert és sòcia de FAPA comarca l’Horta Nord, amb la qual cosa comptem amb assessorament jurídic, cursos per a les escoles de pares, i gestió d’extraescolars FEVAEX.

Què fa l’AMPA?

AGENDES d’infantil i de primària dissenyades pel centre, són finançades per la nostra associació. D’esta manera els pares/mares estem en contacte directe amb el centre escolar.

ASSEGURANÇA ESCOLAR D’ACCIDENTS gestionada per l’AMPA amb la MGS (Mútua General d’Assegurances), amb una quota anual de 12€ per xiquet que també s’ingressa en el compte de l’associació de Bancaixa. Este segur ens interessa especialment perquè davant d’un accident, el metge es persona en el centre per a avaluar al ferit, i si és procedent el seu trasllat a la CLÍNICA SAAVEDRA en la ctra. Barcelona de Massamagrell. Podeu consultar la pòlissa de l’assegurança en el centre, en horari de secretaria.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS, per a este curs 2011-2012 són les següents:
En horari de menjador de 14h15′ a 15h15′ (necessari quedar-se a menjador):

• Anglés infantil DILLUNS – DIMECRES
  • Anglés infantil DIMARTS – DIJOUS
  • Informàtica primària DIMARTS – DIJOUS.

Són gestionades a través de FEVAEX, amb rebut bancari mensual de 22€ i matrícula de 6€ en efectiu.
En la vesprada no lectiva dels divendres:

• Anglés de 1r primària, de 15h30′ a 17h00′, per FEVAEX amb rebut bancari de 18€ mes i matrícula de 6 € en efectiu.
  • Anglés de 2n a 6t de primària, de 15h30” a 17h30′, per T4S / TRINITY, amb rebut de 25€ i matrícula de 15€ per banc
  • ADAI infantil de 15h30′ a 1700′, per ADAI, amb rebut de 20 € i matrícula de 18 € per banc.  Estem pendents de completar grup  per a formalitzar esta activitat.!!!! De moment NO s’ha format grup, si 2 alumnes més estigueren interessats, que ho comuniquen i es podria iniciar l’ activitat

Per a qualsevol consulta sobre les extraescolars podeu cridar a  Eva  606 165 187   i   Magda 646 967 863.

MENJADOR JUNY – SETEMBRE. Al no rebre subvenció de Conselleria durant estos mesos, l’associació es fa càrrec del dèficit generat, finançant-lo en part per mitjà del cobrament de 1€/menú.

FESTIVITATS.
CARRERA SOLIDÀRIA, enguany el 18 de novembre, entrega d’un suc per als esforçats corredors.
PICAETA DE NADAL, amb papes, cacaus, galletes, refrescos….
XOCOLATÀ DE FALLES amb alguna cosa per a sucar
FI DE CURS: Orxata amb fartons i alguna sorpresa, com el mag del curs passat!

ANUARIS. L’AMPA finança l’anuari-record dels alumnes de sext, i que prepararan amb fotos, dedicatòries….

COMPRA DE MATERIALS, L’AMPA ha d’estar atenta a les necessitats materials tant d’escoleta, com d’infantil o primària, que no corresponguen o bé a l’ayuntamieto, o a Conselleria, pel benestar dels nostres fills/es. (En els últims anys s’han comprat piscines, tanques seguretat, estores, calefactors, llibres per a les biblioteques d’aula, una pissarra digital per a infantil, etc.)

ESCOLA DE PARES I MARES, junt amb el gabinet psicopedagògic, es gestionen les xarrades o cursos, finançant-les si no són gratuïtes.

FONTS D’AIGUA L’ajuntament aporta l’aigua dels dispensadors, però l’AMPA compra els gots, de l’empresa EASY VÀTER.

TROBADES EN VALENCIÀ. El centre escolar col·labora amb la redacció dels contes per al premi Sambori, i l’AMPA organitza la participació i compra els materials per a realitzar una manualitat en la taula  que ens corresponga.

XANDALLS amb el logotip de  l’associació, que estan a la venda en la botiga SAMBARBY. (Jaqueta 15€; Pantaló llarg 10€; Camiseta m/curta 8€, Pantaló curt 7€) Els preus són de cost i s’ha de pagar en efectiu, perquè l’import és per a l’AMPA. Recomanem el seu ús especialment en les excursions.

INFANTIL. EDUCACIÓ PER PROJECTES.  Gestionem junt amb el centre escolar l’adquisició de materials fungibles (folis,  cartolines, etc), didàctics (jocs, contes, figures, etc), fotocopiadora, internet, pissarra digital (instal·lació) etc.  I a través de l’AMPA, l’ajuntament realitza el finançament del material necessari per a la realització dels diferents projectes en infantil.

DIFERENTS GESTIONS, segons s’acorden en les reunions i davant dels organismes oportuns (direcció del centre, ajuntament, Conselleria…)

Com és financia?

• Amb la quota anual i per família de 12 €.
  • Amb una subvenció atorgada per l’ajuntament, prèvia presentació del balanç anual anterior, i que actualment són 2000 €.
  • Amb la LOTERIA del Sorteig del dia del Xiquet.  Si totes les famílies col·laboren en la venda de 20 paperetes, podrem fer front a tots els gastos. I a més, segur que este any ens toca la grossa!!!!!

Salutacions a tots/es i a la vostra disposició, també en la bústia de l’AMPA a l’entrada del cole.

Copyright 2011 - Ceip Tomàs Albert. Todos los derechos reservados.
dalt