6a SESSIÓ ESCOLA PARES I MARES

A l’atenció de les famílies:

El pròxim dia 30 de maig de 2015 a les 11.00 hores en el saló d’Actes de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport (Avda. Campanar, 32, de València), la Sra. Laura Rojas-Marcos,impartirà la sexta sessió de la III Edició de l’Escola de Pares i Mares.

SEXTA SESSIÓ : “Relacions familiars saludables”
PONENT:  Laura Rojas-Marcos
DATA: 30 de maig de 2015
HORARI: d’11 a 13:00h.
INSCRIPCIÓ: Fins al 28 de maig

La Sra. Laura Rojas-Marcos, psicóloga de reconegut prestigi, exposarà la importància d’establir i construir vincles familiars saludables ja que, com ella mateixa explica:  per a la majoria de les persones tot succeïx i s’experimenta per primera vegada en la família: les primeres emocions positives i negatives, els primers aprenentatges i les primeres relacions afectives/. La seua xarrada oferirà pautes i recomanacions.

Al següent enllaç electrònic, aquells pares i mares que vullguen assistir poden omplir el model d’inscripció a la jornada, atés que l’aforament del saló  d’actes és de 250 persones:

_http://www.cece.gva.es/relin/val/escuela_padres.htm_

Els assistents que així ho desitgen podran vindre acompanyats pels seus fills o filles xicotets, a partir de 3 anys, que seran atesos per monitors de temps lliure mentres dure la sessió formativa.

Atentament,

DIRECCIÓ GENERAL D’INNOVACIÓ, ORDENACIÓ I POLÍTICA LINGÜÍSTICA

Copyright 2011 - Ceip Tomàs Albert. Todos los derechos reservados.
dalt